Targul Construct Expo, parasit de marile branduri

Targul de constructii Construct Expo Antreprenor, care se desfasoara la Romexpo intre 11-15 mai, ofera mult mai putine branduri puternice fata de anii trecuti, expozantii fiind deceptionati de numarul redus de vizitatori care au trecut pragul evenimentului in prima zi.

“Inca nu am vizitat targul, dar colegii mei care au fost mi-au spus ca este foarte slab comparativ cu editiile anterioare”, spune Mirona Pranitchi, specialist PR in cadrul producatorului de materiale de constructii Elpreco Craiova.

Elpreco, alaturi de Xella Romania, Arcon, Coilprofil, Final Distribution, Den Braven si Bramac, sunt printre cele mai cunoscute branduri din randul materialelor de constructii prezente la targ.

De asemenea, nici alte companii din sectorul constructiilor nu s-au inghesuit sa participe
, numarul expozantilor la Construct Expo Antreprenor fiind cu peste 40% mai mic decat in 2009. Declinul suprafetei ocupata de ofertele expozantilor si a numarului de expozanti a devenit vizibila inca de anul trecut.

Astfel, daca in 2008 cei 411 expozantii ocupau aproape 17.800 de metri patrati, in 2009 numarul suprafetei ocupate a scazut la circa 15.200 de metri, in vreme ce numarul expozantilor s-a redus cu 20%.

“Lipsesc marile companii. Nu am vazut jucatorii din ciment sau pe cei din zona de gips-carton. Nu mai sunt standuri mari si amenajate pe cont propriu. Sunt foarte multe standuri care au fost amenajate de cei de la Romexpo, ceea ce nu se intampla in trecut. De asemenea, zonele exterioare, care in 2008 erau pline, sunt goale acum”, spune Dan Mircescu, directorul general si actionar majoritar al Final Distribution, companie care importa tiglele metalice Gerard, cu acoperire din piata granulata.

Compania a venit la targ in speranta ca isi va creste notorietatea.

In ciuda scaderii numarului de expozanti, organizatorii nu au majorat tarifele de inchiriere a spatiilor fata de anul trecut, chiria pe metrul patrat depasind 100 de euro.

“Ceea ce se intampla in cadrul targului este putin dezamagitor, dar speram ca in zilele urmatoare situatia se va schimba. Spre deosebire de editiile trecute, nu s-au delimitat foarte bine domeniile de activitate, astfel ca langa noi gasim producatori de instalatii, de exemplu”, mentioneaza Marius Dragne, marketing manager in cadrul producatorului de BCA Xella, pe regiunea Europei de Sud-Est (Bulgaria, Ungaria si Romania).

Pe langa Construct Expo Antreprenor, Romexpo gazduieste si Construct Expo Ambient (produse amenajari interioare), Construct Expo Utilaje (utilaje pentru constructii) si Romtherm (echipamente de incalzire si conditionare a aerului). In cadrul tuturor evenimentul, desfasurate pe o suprafata de 29.000 mp participa peste 600 de expozanti.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri