Compania petroliera LukOil Romania, membra a grupului LukOil din Rusia, a avut in primul trimestru o cifra de afaceri de 275 milioane dolari, in crestere cu 33% fata de perioada similara a anului trecut, cand a raportat 207 milioane dolari, a declarat Constantin Tampiza.
"Aceasta crestere se datoreaza majorarii pretului barilului de petrol, care a fost 77 de dolari in primul trimestru din acest an, iar in aceeasi perioada din 2009 era 44 dolari. De asemenea, in primul trimestru din acest an au crescut si accizele, dar si preturile carburantilor", a declarat, potrivit NewsIn, directorul general al LukOil Romania, Constantin Tampiza (foto).

Totodata, valoarea EBITDA (Venituri Inainte de Dobanzi, Taxe, Deprecieri si Amortizari) a fost in primul trimestru din acest an de 2,3 milioane dolari, de aproape patru ori mai mica fata de EBITDA din primele trei luni din 2009, de 8,9 milioane dolari. De altfel, in primul trimestru din 2008, LukOil Romania a avut un EBITDA de 16,9 milioane dolari.

"Scaderea EBITDA a fost din cauza situatiei economice", a explicat directorul general al LukOil Romania.

LukOil este o companie petroliera integrata, cu activitati in explorarea, extractia si rafinarea titeiului, precum si in comercializarea produselor petroliere. Investitiile facute in Romania pe o perioada de 11 ani se ridica la peste jumatate de miliard de dolari.

LukOil Romania are o retea de 310 statii de distributie si zece depozite de produse petroliere.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri