Operatorul de servicii medicale private MedLife va intra anul acesta pe piata de retail farmaceutic prin deschiderea propriei retele de farmacii – Farma Life.
Prima unitate din lantul de farmacii urmeaza sa fie deschisa in urmatoarea luna langa clinica MedLife din zona Grivitei. “Pana la finele anului vom deschide 4 unitati, in clinicile MedLife din Capitala si din tara. Nu ne-am gandit inca daca vom intra si in zona stradala”, a declarat Mihai Marcu (foto), presedintele consiliului de administratie al MedLife, in cadrul seminarului "Pana unde trebuie sa investeasca statul in Sanatate si de unde ar trebui sa intervina investitorii privati?", organziat de Ziarul Financiar.

Potrivit acestuia, investitia in amenajarea unei farmacii se ridica la circa 100.000 de euro, in timp ce stocul de medicamente pentru o unitate costa intre 300.000 - 500.000 euro. “Daca cei de la A&D Pharma pot sa intre pe piata clinicilor private, cu siguranta si noi putem intra pe piata farmaciilor”, a mai spus Marcu.

In primul an de functionare, Marcu estimeaza afaceri de 2 milioane de euro pentru reteaua de farmacii.

Compania si-a bugetat pentru 2010 investitii de 15 milioane euro, care se vor adresa in special extinderii retelei de clinici. “In 2010 vom mai deschide 3 clinci, 2 in Bucuresti si una in Cluj-Napoca. In plus suntem in discutii pentru 2-3 achizitii in tara”, a mai spus proprietarul MedLife.

Operatorul de servicii medicale MedLife vizeaza in 2010 crestere de 40% a cifrei de afaceri comparativ cu anul trecut, cand a inregistrat venituri de 119 milioane lei (26,3 milioane euro), cu un profit operational de 23 milioane lei (5,5 milioane euro).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri