CFR Calatori a avut in T1 2010 pierderi de 73,29 mil. lei, in crestere cu 27,3% fata de T1 2009, si o cifra de afaceri mai mica cu 16,9%, de la 483,44 milioane lei in primul trimestru din anul trecut la 401,26 milioane lei, au declarat reprezentantii companiei.
"Pierderea in perioada ianuarie –martie 2009 a fost de 57.571.000 lei, iar in perioada ianuarie-martie 2010 a fost de 73.295.000 lei. Principalele cauze ale pierderilor au fost scaderea traficului de calatori si reducerea compensatiei alocate comparativ cu aceeasi perioada a anului 2009", au precizat reprezentantii CFR Calatori, conform NewsIn.

Potrivit acestora, pentru investiitile planificate pentru anul 2010 este alocata suma de 373.920 lei, aceasta fiind directionata catre achizitia a 40 vagoane noi de calatori, a trei rame electrice si a unei locomotive noi, precum si catre modernizarea a 100 vagoane si a 6 locomotive electrice.

CFR Calatori avea datorii de 572,4 mil. lei la sfarsitul lui martie.

Daca pierderile CFR Calatori au crescut in primele trei luni din acest an, cele ale CFR Infrastructura si CFR Marfa s-au redus. Astfel, CFR Infrastructura a avut in T1 2010 pierderi de 137,6 milioane lei, in scadere cu 22% fata de T1 2009, si o cifra de afaceri mai mica cu 0,9%, de la 233,1 milioane lei in primul trimestru din anul trecut la 230,9 mil. lei.

In ceea ce priveste pierderile CFR Marfa, si acestea s-au redus in T1 2010 cu circa 50%, la 64,19 milioane lei, fata de T1 2009 cand au fost de 124,48 milioane lei, iar cifra de afaceri din aceeasi perioada a scazut cu 17,2%, la 198,24 mil. lei.

CFR Calatori are in prezent 15.205 salariati, din care 187 cu dosare de pensionare depuse. La inceputul anului 2009, compania avea 17.065 de angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri