Cel mai mare producator de energie electrica din Romania, Hidroelectrica, va plati companiei KPMG Romania suma de 536.448 lei pentru analiza privind efectele infiintarii gigantului energetic Hidroenergetica, conform orientarilor privind evaluarea concentrarilor economice de catre Comisia Europeana.
De asemenea, KPMG Romania SRL ofera si asistenta in pregatirea raspunsului la clarificarile solicitate de Consiliul Concurentei. Contractul a fost atribuit prin negociere fara anunt de participare, potrivit unui anunt al companiei de pe Sistemul Electronic de Achizitii Publice, indica NewsIn.

De asemenea, Hidroelectrica plateste companiei KPMG Audit SRL suma de 347.000 lei pentru servicii de consultanta privind divizarea Hidroelectrica, in vederea infiintarii gigantului din sectorul energetic Hidroenergetica, potrivit unui anunt din martie de pe Sistemul Electronic de Achizitii Publice.

Hidroenergetica va fi alcatuita din Electrocentrale Deva, Electrocentrale Bucuresti, sucursale din structura Termoelectrica (S.E. Paroseni si Termoserv Paroseni), sucursale din structura Hidroelectrica (SH Bistrita, SH Buzau, SH Cluj, SH Curtea de Arges, SH Hateg, SH Portile de Fier, SH Oradea, SH Sebes si SH Slatina), filiale ale Hidroelectrica (Hidroserv Bistrita, Hidroserv Slatina, Hidroserv Portile de Fier, Hidroserv Curtea de Arges, Hidroserv Sebes, Hidroserv Hateg si Hidroserv Cluj), parte din Compania Nationala a Huilei dupa restructurare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri