Retailerul francez Carrefour deschide saptamana aceasta cel de-al treilea supermarket al sau din Capitala, in zona Razoare.
Magazinul, care se intinde pe o suprafata de 700 de metri patrati, va cuprinde o oferta de 6.900 de produse, dintre care 1.500 sunt marci proprii.

"Carrefour Market ofera in gama sa aproximativ 1.500 de produse marca proprie Carrefour, la acelasi pret ca si in hipermarketurile Carrefour si cu minimum 20% mai mic fata de pretul marcilor nationale, la aceeasi calitate", se precizeaza intr-un comunicat de presa emis de companie.

Acesta va beneficia de sase case de marcat si va fi deservit de o echipa de 58 de angajati. In plus, supermarketul ofera o serie de servicii - telefon gratuit pentru clientii care doresc sa afle mai multe detalii despre produsele Carrefour, reincarcare electronica prepay pentru celulare, posibilitati de plata cu tichete de masa sau carduri bancare.

Noul magazin este amplasat pe strada Panduri, "intr-o zona cu aproximativ 2.500 de gospodarii si 7.500 de locuitori, care nu beneficia pana acum de prezenta unui magazin de proximitate sau a unui supermarket", se mai precizeaza in comunicat.

Supermarketul din zona Razoare se alatura celor doua supermarketuri din Bucuresti inaugurate anterior - in zona Militari, respectiv in zona Drumul Taberei. Pentru deschiderea magazinului din Drumul Taberei, grupul francez a investit jumatate de milion de euro.

Pe plan local, Carrefour opereaza in prezent o retea de 22 de hipermarketuri si 27 de supermarketuri.

Grupul Carrefour este cel mai mare distribuitor european si cel de-al doilea la nivel mondial cu mai multe tipuri de magazine: hipermarketuri, supermarketuri, hard discount si magazine de vecinatate, potrivit informatiilor reprezentantilor companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri