Heineken Romania, al doilea mare jucator pe piata locala a berii, a lansat noua doza de 0,5 litri cu cerneala tactila, parte a platformei globale de inovatie a marcii.
Noua doza Heineken de 0.5 litri contine pe suprafata elemente proeminente realizate din cerneala tactila de culoare verde.

In noul design al dozei, logoul Heineken este plasat vertical, iar steaua rosie este situata in partea de sus a acestuia. Trasaturile proeminente ale noii doze Heineken raman steaua rosie (un vechi simbol al berarilor) si verdele Heineken, ambele elemente definitorii ale identitatii vizuale a marcii.

Heineken Romania a raportat pentru anul trecut o crestere de 9% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul 2008, ajungand la 896 mil. lei net (211 mil. euro).

Portofoliul de marci Heineken Romania acopera toate segmentele pietei: Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita si Hategana. Heineken Romania are fabrici in Miercurea Ciuc, Targu Mures, Craiova si Constanta si 1.100 angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri