Retailerul francez Carrefour deschide saptamana aceasta cel de-al treilea supermarket al sau din Capitala, in zona Ghencea.
Magazinul, care se intinde pe o suprafata de vanzare de 1.200 de metri patrati, va cuprinde o oferta de 8.400 de produse, dintre care 1.000sunt marci proprii.

"Modelul comercial se axeaza pe o gama de aproximativ 8.400 de produse, iar oferta include aproximativ 1.000 de articole marca proprie Carrefour la acelasi pret ca si in hipermarket", se precizeaza intr-un comunicat de presa emis de companie.

Acesta va beneficia de zece case de marcat si va fi deservit de o echipa de 78 de angajati. In plus, supermarketul ofera o serie de servicii - telefon gratuit pentru clientii care doresc sa afle mai multe detalii despre produsele Carrefour, reincarcare electronica prepay pentru celulare, posibilitati de plata cu tichete de masa sau carduri bancare si serviciu foto.

Noul magazin este amplasat in soseaua Ghencea, "intr-o zona cu aproximativ 7.000 de gospodarii si 7.500 si 17.500 de locuitori", potrivit oficialilor Carrefour.

Supermarketul din zona Ghencea se alatura celor trei supermarketuri din Bucuresti inaugurate anterior - in zona Razoare (inaugurat tot saptamana aceasta), in zona Militari, respectiv in zona Drumul Taberei. Pentru deschiderea magazinului din Drumul Taberei, grupul francez a investit jumatate de milion de euro.

Pe plan local, Carrefour opereaza in prezent o retea de 22 de hipermarketuri si 28 de supermarketuri.

Grupul Carrefour este cel mai mare distribuitor european si cel de-al doilea la nivel mondial cu mai multe tipuri de magazine: hipermarketuri, supermarketuri, hard discount si magazine de vecinatate, potrivit informatiilor reprezentantilor companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri