Cesarom, cel mai mare producator local de placi ceramice, mizeaza in acest an pe o cifra de afaceri in crestere chiar in contextul scaderii in continuare a pietei de profil Compania estimeaza majorarea cotei de piata, in detrimentul importurilor din diverse tari, care au un raport calitate-pret inferior.
Cu o experienta de 40 de ani pe piata locala, Cesarom s-a remarcat prin calitatea placilor ceramice produse in fabricile din Romania si prin preturile accesibile. In cazul placilor ceramice Cesarom, paleta de culori disponibila este extrem de diversificata: fiecare culoare de baza, fiecare nuanta sau tonalitate este reprodusa utilizand pigmentii si glazurile adecvate.

Succesul produselor Cesarom si planurile solide ale companiei pe plan local sunt sustinute si de avantajul de a fi unicul producator local care detine o retea de distributie nationala. Noua politica comerciala a permis triplarea numarului de distribuitori si prezenta produselor in toate magazinele de tip Do It Yourself.

Placile ceramice Cesarom pot fi astfel gasite in toata tara, compania avand o colaborarea eficienta cu peste 100 de parteneri din toate regiunile. In acest moment Cesarom pune la dispozitia clientilor sai zeci de colectii, printre cele mai noi remarcandu-se Girotondo, America, Woman, Portofino, Dovima, Pearls, Exotica si Rainbow, caracterizate printr-un design unic si preturi competitive.

Cesarom se remarca si prin colaborarea continua si eficienta cu clientii. In acest sens, site-ul www.cesarom.ro vine in ajutorul cumparatorilor cu sfaturi utile privind amenajarea locuintei. Mai mult chiar, Cesarom a lansat in cadrul site-ului aplicatia „Cabina de proba”, prin care clientii pot testa cele mai reusite ambientari. Aplicatia pune astfel la dispozitie 12 variante de ambientari si 53 de colectii pentru combinatii pe gustul fiecaruia. De asemenea, cu ajutorul unui tutorial video clientii isi pot folosi creativitatea pentru a testa stiluri, elemente decorative si combinatii de culori.

Cesarom s-a facut remarcat si prin premierele introduse in Romania de-a lungul timpului. Printre acestea se numara gresia in relief, faianta in format 15x20 cm si placile pictate manual cu glazura si realizate prin dubla ardere.

Din punct de vedere al cifrelor, Cesarom va domina si in acest an piata de profil, cu o cota in crestere, de la 36% in 2009 la 38% in acest an. Compania mizeaza in 2010 si pe dezvoltarea retailului propriu, prin deschiderea de noi magazine.

In acelasi timp, brandul Cesarom va fi din ce in ce mai prezent pe pietele din regiune. Compania a exportat, incepand cu 2009, pe pietele din Bulgaria si Grecia iar pentru anul in curs mizeaza pe cresterea cantitatilor trimise peste granite. Astfel, ponderea exporturilor din cifra de afaceri va ajunge in 2010 la 5%, de la doar 1% in 2009.

Cesarom este unul dintre cele mai cunoscute si apreciate branduri romanesti. Compania a devenit incepand cu 2004 membru al grupului austriac Lasselsberger, unul dintre cei mai renumiti producatori mondiali de placi ceramice (gresie, faianta, decoruri).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri