Anul trecut, producatorul a inregistrat in primele sase luni o cifra de afaceri de 16 milioane de euro, in line cu cele obtinute cu un an inainte. Avansul inregistrat in primele cinci luni ale anului curent se datoreaza in mare parte includerii vanzarilor obtinute de portofoliul produselor Ozone si al PlantExtrakt.

LaborMed Pharma Group a achizitionat in iulie 2009 portofoliul Ozone, care include peste 400 de branduri de produse farmaceutice generice OTC (vandute fara reteta medicala) si Rx (sunt eliberate pe baza de reteta), vandute actualmente in Romania, Polonia, Ungaria, Bulgaria, Cehia si Slovacia. Tranzactia cu PlantExtrakt, anuntata in septembrie 2009, a adus 12 noi branduri in "curtea" LaborMed.

"Pentrul anul acesta estimam un nivel de 10% a exporturilor din totalul cifrei de afaceri", a declarat Stephen Stead (foto), directorul general al LaborMed. Anul trecut, importurile au reprezentat 4% din afacerile totale care s-au cifrat la 51 milioane de euro.

Principalele tari vizate pentru exporturi sunt Bulgaria si Polonia, piete de altfel "deschise" LaborMed dupa achizitia portofoliului Ozone.