Retailerul francez Carrefour, cel de-al doilea mare comerciant alimentar din Romania, a anuntat ca nu va schimba preturile pentru produsele incluse in oferta promotionala din perioada 30 iunie - 12 iulie.
Decizia retailerului se refera doar la produsele cu pret promotional din cadrul hipermarketurilor. Carrefour opereaza in toata tara o retea de 22 de hipermarketuri, precum si alte 29 de supermarketuri.

"In ciuda majorarii TVA-ului aceste preturi vor ramane neschimbate. Carrefour face acest lucru pentru a proteja puterea de a clientilor in perioada imediat urmatoare", se precizeaza intr-un comunicat de presa emis de companie.

Cine a mai anuntat pastrarea preturilor?

Unii dintre marii retaileri si-au anuntat deja intentia de a pastra preturile intacte in ceea ce priveste produsele care fac parte din ofertele promotionale si la unele articole de baza.
  • Metro Cash&Carry a anuntat ca va compensa marirea TVA pentru produsele promotionale cuprinse in cataloagele din perioada 1 - 14 iulie 2010. "Pentru a rezista in afaceri, pe o piata concurentiala, pastrarea cuvantului dat e o necesitate de la care nu se poate face rabat niciodata, cu atat mai mult in contextul economic actual", a declarat Claude Sarrailh, director management clienti din cadrul companiei germane.
  • In mod similar, Real Hypermarket nu va schimba preturile in cazul produselor "la oferta" in intervalul 1-14 iulie. De asemenea, va fi pastrat si programul prin care 300 de produse de baza isi vor mentine pretul de prim nivel.
  • Oficialii Billa au decis sa nu creasca preturile pentru 1.200 de produse de baza, dintre care 330 sunt articole sub marca proprie Clever.
  • Retailerul de mobila IKEA Romania a hotarat sa suporte majorarea TVA in cazul tuturor produselor. "Absolut toate preturile produselor din magazinul IKEA vor ramane neschimbate", a declarat Cornel Oprisan, retail manager in cadrul companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri