Producatorul de lactate Danone Romania si-a planificat pentru anul 2010 investitii de circa 20 milioane lei, nivel asemanator anilor trecuti, la care se adauga investitii in sectorul de marketing, in special pe promotii, au declarat reprezentantii companiei, citati de NewsIn.
"Ne-am planificat acelasi buget investitional ca si in 2009. Vom face investitii in cresterea capacitatii de productie, infrastructura, utilaje, tancuri de racire, modernizarea fermelor. De asemenea, mai avem alocat un buget pentru marketing, cu accent mai mare pe promotii, pentru a fi solidari cu puterea de cumparare a romanilor in aceasta perioada", au precizat reprezentantii companiei.

Totodata, compania anunta ca nu va modifica pretul de livrare al produselor, in pofida majorarii TVA la 24%.

"Estimam, de altfel, o crestere a volumelor vandute cu 5 pana la 10% in acest an, la peste 50.000 tone", au adaugat reprezentantii Danone Romania.

Danone Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 435 milioane lei, mai mare cu 3% fata de 2008, iar volumul de vanzari s-a majorat tot cu 3%. Compania are in prezent 710 angajati.

Potrivit oficialilor Danone, in prezent compania detine o cota de piata de 50% pe categoria de produse lactate proaspete (iaurt, sana, kefir, lapte batut, smantana si deserturi lactate) si 60% cota de piata in volum pe segrmentul de iauturi.

Compania Danone Romania face parte din grupul Danone, prezent in 120 de tari. Danone a inregistrat vanzari de 15 miliarde de euro in 2009.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri