KPMG Romania a recrutat 60 de juniori de la inceputul anului

Filiala romaneasca a gigantului KPMG, una din cele mai mari companii din lume de audit si consultanta, a angajat 60 de juniori de la inceputul anului, carora li s-au alaturat si alti candidati, pe pozitii superioare.
“Continuam sa recrutam pentru ca avem nevoie de personal fara prea multa experienta, care sa creasca in aceasta perioada de criza, pe care estimam ca o vom depasi peste doi ani. La acel moment, vom avea nevoie de oameni pregatiti, care sa sustina dezvoltarea companiei”, spune Alina Gheuca, recruitment specialist in cadrul KPMG Romania.

Un junior incepe sa contribuie cu adevarat la afacerile companiei de audit si consultanta abia dupa trei ani de pregatire intensa. In opt ani, orice angajat al KPMG Romania poate ajunge in functia de senior partner.

“Ca sa ajungi sa lucrezi in consultanta, trebuie sa fi o persoana foarte curioasa. Curiozitatea te ajuta foarte mult atunci cand vrei sa-ti vinzi serviciile. Daca as fi un student cu potential si as dori sa lucrez in companii mari din domeniu, as incepe in audit”, a adaugat Gheuca in cadrul unui eveniment organizat de Liga Studentilor Romani din Strainatate (LSRS).

Absolventii de facultate care doresc sa se angajazeze in cadrul KPMG si care au trecuta in CV o experienta scolara internationala, au sanse mai mari de a fi acceptati in cadrul companiei, decat cei care au fost expusi doar sistemului local de invatamant.

Din totalul angajatilor KPMG Romania, cei mai multi (506) lucreaza in Bucuresti si Timisoara (42).

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri