La 20 de ani de ani dupa ce a infiintat distribuitorul farmaceutic Farmexim, Ovidiu Buluc estimeaza afaceri in crestere cu 15%, pana la 840 de milioane de lei (circa 200 de milioane de euro) si o marja de profit de 2%.
"Pentru 2010, estimam o crestere de 15% a cifrei de afaceri Farmexim, comparativ cu 2009, pana la o valoare de 840 de milioane de lei, si mizam pe o marja de profit de 2%", a declarat, intr-un comunicat de presa, Ovidiu Buluc (foto), directorul distribuitorului de medicamente.

Anul trecut, cifra de afaceri a grupului Farmexim (distribuitorul Farmexim, lantul de farmacii Help Net, magazinele de produse cosmetice Green Net si parfumeriile Beautik Haute Parfumerie) a atins valoarea de un miliard de lei (circa 236 de milioane de euro), iar cel al angajatilor - 1.500.

"In pofida tuturor dificultatilor momentului, Farmexim continua sa investeasca in oameni, prin alocarea de fonduri destinate programelor de instruire a angajatilor, dar si in infrastructura", a mai spus Buluc.

In 2005, a fost demarat un program de investitii in logistica cu scopul de a construi noi depozite si spatii de birouri, cladiri aflate in proprietatea companiei. De asemenea, au fost finalizate proiectele din Cluj, Brasov si Timisoara, iar pana la sfarsitul acestui an va fi inaugurat si sediul din Iasi unde compania construieste o cladire de aproximativ 1.500 de metri patrati a carei valoare se ridica la peste 1 milion de euro.

Farmexim asigura distributia de medicamente la nivel national prin intermediul unui numar de 13 filiale si a unei flote de peste 270 de autoturisme si autoutilitare. Compania are un portofoliu de aproximativ 5.000 de produse pentru cei 3.000 de clienti-farmacii si 350 de spitale din Romania.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri