"Desi speram la un an 2010 mai bun decat 2009, criza s-a accentuat foarte mult. In plus, in ianuarie si februarie, vanzarile au scazut substantial, pentru ca oamenii nu au mai iesit la cumparaturi din cauza vremii. Din martie am inceput sa mai recuperam, insa, tot din cauza vremii, nu am mai reusit sa avem vanzarile de produse solare din alti ani", a declarat directorul general al Gerocossen, Stanca Cismaru (foto).

Cele mai vandute produse ale companiei sunt vopsele de par si cremele de fata, cu o pondere de aproximativ 80% din cifra de afaceri.

Pentru acest an, producatorul de cosmetice vizeaza afaceri similare cu cele din 2009, de 11 milioane lei, sau, intr-o perspectiva optimista, mai mari cu 5%.

"Speram totusi sa depasim cifra de 11 milioane lei din 2009, doarece am realizat mai multe lasari in acest an si mai avem in plan si altele, produse pe care le promovam intens si care sunt la fel de bune ca si ale marilor producatorilor renumiti", a precizat Cismaru.

Astfel, directorul companiei crede ca, in contextul crizei economice, romanii se vor orienta de la produsele mai scumpe la cele cu pret mediu, dar de aceeasi calitate.

Gerocossen a lansat in acest an mai multe produse pentru depilare si anticelulitice si mai are in plan pentru 2010 scoaterea pe piata a unui tratament impotriva caderii parului.

Citeste si:

Bugetul alocat in acest an pentru dezvoltarea si promovarea de produse noi reprezinta circa 5-6% din cifra de afaceri.
In ceea ce priveste o posibila vanzare a producatorului, Stanca Cismaru recunoste ca a avut pana in prezent propuneri de preluare din partea unor companii mai mari de pe piata de profil, insa le-a refuzat.

"Au fost propuneri, mai ales acum, in perioada de criza. Nu am acceptat niciuna, vrem sa continuam singuri", a afirmat Cismaru.

Fondatoarea cosmeticelor Gerocossen isi evalueaza businessul la 10 mil. euro

Gerocossen este pe piata din anul 1990 si are 62 de angajati. Compania realizeaza exporturi in Emiratele Arabe Unite, Italia, Spania, Elvetia, Portugalia si Maroc. Actionarii companiei sunt trei persoane fizice, respectiv Stanca Cismaru - 35%, Elvira Sas - 33% si Radu Aurel Bogdan - 32%.

Potrivit reprezentantului Gerocossen, piata cosmeticelor va cunoaste o temperare a cresterii la 5-10%, fata de pana la 20% in anii anteriori.

"Piata de consum nu va scadea, insa cresterile vor fi mai mici decat in alti ani. Desi veniturile scad, e vorba totusi de igiena. In plus, romancele nu vor renunta nici la produsele necesare pentru infrumusetare, cum este vopseaua de par", a aratat directorul general al companiei.