Vanzarile Coca-Cola Hellenic in Romania au scazut in trimestrul al doilea (T2) in volum cu putin peste 10%, din cauza mediului economic dificil si inundatiilor, iar compania anticipeaza ca masurile de austeritate vor reduce increderea consumatorilor si cheltuielile discretionare in acest an, relateaza Mediafax.
"Volumul din Romania a scazut cu un procentaj de doua cifre, scazut, in al doilea trimestru, reflectand un mediu economic in continuare dificil, perioada calendaristica diferita in care s-au plasat in acest an sarbatorile de Pasti si efectul inundatiilor severe din regiunile de est si de sud ale tarii. Guvernul a anuntat noi masuri de austeritate, care constau in taieri severe ale salariilor din sectorul public, o crestere de 5 puncte procentuale a TVA incepand din luna iulie, dar si reducerea subventiilor pentru anumite utilitati. Ne asteptam ca astfel de masuri sa reduca si mai mult increderea consumatorilor si cheltuielile discretionare in 2010", se arata intr-un comunicat al companiei.

Totodata, Coca-Cola Hellenic noteaza ca monitorizeaza atent evenimentele din Grecia, Romania si Bulgaria, unde deteriorarea conditiilor economice impune vigilenta.

Volumul vanzarilor Coca-Cola Hellenic a scazut in trimestrul al doilea cu 2%, la 577,9 milioane de navete, in timp ce veniturile din vanzari au urcat cu 2%, la 1,9 miliarde euro.

Profitul net atribuibil actionarilor companiei a coborat cu 9%, la 171,2 milioane euro.

Coca-Cola Hellenic, al doilea mare imbuteliator de produse Coca-Cola la nivel mondial, detine in Romania patru fabrici, la Iasi, Timisoara, Ploiesti si Vatra Dornei, dupa ce a inchis in 2008 unitatea de productie de la Oradea, pentru eficientizarea activitatii.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri