Compania Mic.Ro Retail, controlata de omul de afaceri Dinu Patriciu, va deschide inca doua magazine in Bucuresti in sectorul 2, respectiv sectorul 6, precum si un al treilea in comuna Voluntari, potrivit unui anunt din Monitorul Oficial.
Magazinul din sectorul 2 va fi deschis pe strada Pantelimon, iar cel din sectorul 6 - pe strada Preciziei. In Voluntari, pe bulevardul Pipera-Tunari, va fi inaugurat cel de-al treilea magazin, se arata in anuntul companiei de retail.

Astfel, lantul de magazine a lui Dinu Patriciu ajunge la o retea de peste 75 de magazine, prima unitate sub brandul Mic.ro fiind deschisa la finalul lunii aprilie. Luna aceasta, compania a anuntat in Monitorul Oficial deschiderea a altor trei magazine - in Bucuresti si in Otopeni.

Dan Ionescu, fost director operational al Rompetrol, care se implica in extinderea lantului de magazine, a anuntat in luna iunie ca Mic.ro va incepe in curand extinderea in sistem de franciza, conceptul final al magazinelor urmand sa fie prezentant in luna septembrie.

In plus, Dinu Patriciu vrea sa implementeze un model de distributie de presa prin lantul de pravalii Mic.ro, prin care sa vanda ziare “pe datorie”, a spus omul de afaceri intr-un interviu acordat Liderul, revista interna Adevarul Holding, potrivit paginademedia.ro.

Compania Mic.Ro are sediul pe bulevardul Mircea Eliade, din sectorul 1 si este detinuta de firma Mercadia Holland, inregistrata in Amsterdam.

Sursa foto: Mic.ro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri