Lantul de magazine de discount MiniMax, preluat recent de Mercadia Holland BV, companie de retail controlata de omul de afaceri Dinu Patriciu, va deschide luna aceasta un nou magazin, precum si altele cinci in cursul lunii septembrie.
Magazinul cu numarul 32 din cadrul retelei MiniMax va fi deschis saptamana viitoare, in localitatea Agnita din judetul Sibiu. Noua unitate are o suprafata de 745 de metri patrati si reprezinta o investitie de 750.000 de euro.

Pentru luna septembrie, compania si-a programat deschiderea altor cinci magazine - trei dintre acestea vor fi amplasate in municipiul Alba-Iulia, iar cel de-al patrulea, la Gaesti, judetul Dambovita.

Cele trei magazine de la Alba-Iulia vor functiona in spatiile unor foste magazine Spar, retea de retail operata la nivel local de fratii Cuc, dar intrata in faliment inca de anul trecut. Suprafetele magazinelor nu depasesc 650 de metri patrati.

In cazul reamenajarilor, investitia este de 250.000 de euro pentru un magazin, ceea ce inseamna ca investitia totala in cazul celor cinci unitati este de 1.750.000 de euro.

"Expansiunea MiniMax vizeaza, in primul rand, locatii centrale, amplasate in concentratii dense de gospodartii si cu potential de a le oferi consumatorilor o optiune comerciala moderna si accesibila", a declarat Rainer Exel (foto), directorul general al companiei, care saptamana trecuta si-a vandut actiunile din cadrul MiniMax catre Dinu Patriciu.

Prin deschiderea celor cinci magazine, MiniMax angajeaza 125 de persoane. In prezent, numarul total al salariatilor MiniMax este de peste 600. La finalul lunii octombrie, reteaua va numara 36 de unitati.

Reteaua MiniMax numara in prezent 31 magazine tip discounter in localitati cu peste 10.000 de locuitori pe intreg teritoriul tarii: Arad, Avrig, Braila, Buzau, Calan, Calarasi, Campulung Muscel, Cernavoda, Cisnadie, Hunedoara, Mangalia, Oltenita, Oravita, Pascani, Pucioasa, Ramnicu Sarat, Rasnov, Sinaia, Slatina (2), Stefanesti, Targoviste, Titu, Tulcea, Turnu Magurele, Urziceni, Vaslui, Victoria si Vulcan. Stadiul final al retelei vizeaza deschiderea a peste 100 de magazine.

Spatiile comerciale MiniMax au o suprafata medie de vanzare de 750 metri patrati si fiecare magazin pune la dispozitie 6 case de marcat si 80 de locuri de parcare. Intreaga activitate a magazinelor este coordonata si gestionata de centrul logistic MiniMax Discount, amplasat pe o suprafata de 15.000 de metri patrati in Bucuresti. De aici au loc toate livrarile de marfa pentru toata tara, prin flota de transport proprie, care distribuie apoi zilnic necesarul fiecarui magazin. Tot aici sunt amplasate si birourile centrale, cu rol de reprezentare si punct de legatura intre filiale.

Grupul Mercadia Holland BV detine pachetele majoritare ale companiilor Mic.Ro Retail, Bet Cafe Arena si iLearn. Mic.ro Retail si-a inceput activitatea pe piata romaneasca de retail in luna aprilie a acestui an, prin lansarea unei retele de magazine de proximitate. In prezent, reteaua Mic.ro are 76 de unitati comerciale in capitala si are in plan deschiderea a 300 de magazine pana la finalul anului. Bet Cafe Arena, lansata in 2010, activeaza in industria jocurilor de noroc - in prezent fiind deschise 70 de astfel de cafenele pe intreg teritoriul tarii - iar iLearn, este o companie infiintata anul acesta, care ofera servicii de consultanta in domeniul resurselor umane.

Citeste aici mai multe detalii despre tranzactia prin care MiniMax a fost cumparata de catre Dinu Patriciu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri