Dupa ce anul trecut, piata de echipamente termice destinate retailului a scazut cu 40% fata de 2008, pana la circa 100 milioane de euro, in acest an ar putea creste cu 10%, potrivit producatorului german de centrale termine Viessman.
“Valoarea totala a pietei de echipamente termice destinate retailului s-a ridicat anul trecut la circa 100 milioane de euro, in scadere cu aproximativ 40 de procente fata de 2008. Pentru 2010 se estimeaza o crestere de 10 procente a acestui segment”, a declarat Olimpiu Achim, director general Viessmann Romania.

Ca urmare a modificarilor de pret care vor avea loc pe piata gazelor, seful Viessmann se asteapta la o usoara reconfigurare a cererii pe zona de centrale cu combustibil solid, o alta directie de crestere fiind reprezentata de zona de siteme de incalzire cu resurse regenerabile.

“Tehnologiile care functioneaza pe baza energiilor regenerabile reprezinta aproximativ 15% din valoarea business-ului nostru, insa se afla pe un trend ascendent”, adauga Achim.

Piata echipamentelor termice este segmentata pe mai multe categorii de produse: microcentrale conventionale de apartament, microcentrale murale in condensatie de putere medie (pentru case si vile), cazane pe combustibil solid (lemn), cazane de pardoseala in condensatie (pentru constructii civile mai mari si industriale), cazane cu arzator si camera de ardere presurizata de putere mare si pompe de caldura si colectori solari (energii regenerabile).

Compania Viessmann este prezenta pe piata din Romania din anul 1998, ca reprezentanta oficiala a companiei germane cu acelasi nume. Anul trecut, compania a raportat o cifra de afaceri de aproximativ 24 milioane de euro.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri