Vanzarile totale de carburanti ale MOL in Romania au scazut in volum cu 4,5% in primul semestru din acest an, din cauza reducerii numarului de benzinarii operate de grupul ungar in tara, dar si ca urmare a cererii mai scazute in contextul unui mediu economic dificil, informeaza Mediafax.
Numarul benzinariilor MOL s-a diminuat cu noua statii fata de jumatatea anului trecut, coborand de la 135 la 126 de unitati.

In urma masurilor de eficientizare a retelei de benzinarii din Romania, rulajul mediu pe statie a crescut in primul semestru cu 1,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut, se arata in raportul prezentat miercuri de grupul ungar de petrol si gaze.

Volumul vanzarilor retail de combustibil a coborat cu 4% in prima jumatatea a anului, iar vanzarile prin carduri de carburant s-au redus cu 10% ca urmare a depresiei economice.

Cota de piata a MOL in Romania a urcat la 11%, potrivit raportului companiei.

Vanzarile magazinelor din benzinariile MOL Romania au urcat cu 2% in lei in prima jumatate a acestui an.

Consumul de carburant in Europa Centrala si de Est a scazut cu circa 3% in primul semestru din acest an, insa a manifestat o tendinta de imbunatatire, cererea totala fiind stabila in trimestrul al doilea, in timp ce cererea pentru motorina a urcat.

Printre factorii care au determinat scaderea consumului de carburanti in regiune se numara si cresterea accizelor in Ungaria, Romania si Cehia, dar si conditiile meteo nefavorabile din prima jumatatea a anului, compania facand referire la iarna neobisnuit de rece, dar si la reducerea cererii din agricultura din cauza inundatiilor din ultimele luni.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri