Electromagnetica Bucuresti (ELMA) a consemnat in primul semestru o cifra de afaceri de 232,1 milioane lei (56 milioane euro), cu aproape 16% mai mare fata de perioada similara a anului trecut, si un profit net de 16 milioane lei, in urcare cu 23%, potrivit Mediafax.
In perioada ianuarie-iunie a anului trecut, compania a avut afaceri de 200,1 milioane lei si un castig net de 13 milioane lei.

Electromagnetica a avut in primul semestru din 2010 venituri totale de 234,7 milioane lei (56,5 milioane euro), cu 16,2% mai mari fata de valoarea din aceeasi perioada a anului trecut, de 201,9 milioane lei.

In aceeasi perioada, cheltuielile companiei au avansat cu 15,3%, de la 186,6 milioane lei la 215,3 milioane lei (51,9 milioane euro).

Electromagnetica desfasoara activitati de productie de aparatura si instrumente de masura, injectia pieselelor de masa plastica, fabricarea matritelor de masa plastica, asamblarea si testarea circuitelor electronice, dar si productia si furnizarea de energie electrica.

Potrivit celor mai recente raportari, pachetul majoritar de actiuni, respectiv 55,06%, este controlat de mai multi actionari. Asociatia Salariatilor are o detinere de 31,75% din capital social, iar SIF Oltenia 13,18% din titluri.

Actiunile Electromagnetica se tranzactioneaza, luni, la Bursa de Valori Bucuresti, la pretul de 0,535 lei pe unitate, in scadere cu 2,73% fata de referinta. Compania are o capitalizare de 185,9 milioane lei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri