Retailerul francez de imbracaminte La Redoute se asteapta in acest an, in Romania, la o cifra de afaceri de peste doua milioane euro, in crestere cu 33% fata de incasarile de aproape 1,5 milioane euro de anul trecut, ca urmare a campaniilor de promovare derulate, scrie Mediafax.
"In primele trei luni vanzarile au mers foarte bine si, desi in doilea trimestru situatia a fost sub asteptari, ulterior a fost inregistrata o revenire a cererii. Per total, in acest an ne asteptam la o crestere a afacerilor, de la aproape 1,5 milioane euro anul trecut la peste doua milioane euro. Ne bazam, in special, pe unele campanii de promovare pe posturile tv, in presa scrisa si online pe care le derulam", a declarat directorul general La Redoute Romania, Alexandru Diaconu.

El a adaugat ca, in ceea ce priveste planurile de extindere ale companiei, acestea au fost amanate ca urmare a situatiei economice precare.
"Anterior, anuntasem ca intentionam sa extindem reprezentanta din Romania in statele vecine. Planurile au fost puse insa in stand by, deoarece situatia economica a fost alta decat ne asteptam si am decis sa consolidam pentru moment activitatea din Romania", a spus Diaconu.

In opinia directorului general al companiei, piata de profil s-a restrans in acest an, unul dintre factori fiind aparitia unor jucatori noi.

"Ne-a crescut cota de piata, insa la nivelul pietei nu au fost inregistrate cresteri. Piata vanzarilor de haine la distanta s-a restrans foarte mult, de la peste 20 milioane euro in 2008, in special din cauza unor companii noi pe piata, dar si a situatiei economice precare. Pana la sfarsitul anului, speram sa ajungem la o cota de 15%", a mai spus Diaconu.

El a adaugat ca valoarea medie a unei comenzi este de 55 euro, similara celei de anul trecut.

Compania are un portofoliu de peste 40.000 de produse si, potrivit reprezentantilor La Redoute, in 2009 a avut 15.000 de clienti, anul acesta inregistrandu-se o crestere.

La Redoute activeaza pe piata de fashion prin comenzi online si din catalog si este reprezentata in Romania de AD First Company, parte din grupul AFC.

Retailerul a lansat joi catalogul pentru colectia toamna-iarna 2010-2011, disponibil in magazinele de presa din centrele comerciale.
Compania franceza este prezenta in peste 20 de tari si are 18 milioane de clienti, pe mai multe canale de vanzare, respectiv cataloage, magazine si internet.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri