Fabrica de sampoane a P&G se deschide in Urlati, la sfarsitul lui septembrie

Dupa un an si jumatate de la demararea lucrarilor de constructie, gigantul american Procter&Gamble va inaugura pe 29 septembrie prima investitie Greenfield – fabrica de sampoane de la Urlati.

Sotirios Marinidis (foto), directorul general al P&G Romania, declara intr-un interviu acordat Wall-Street ca productia in fabrica de sampoane de la Urlati a inceput in luna iunie.

Primul proiect Greenfield al P&G in Romania, fabrica de la Urlati, va produce in special pentru export. Astfel, 90% din productie va fi destinata unor piete precum Rusia, Ucraina, Turcia, zona Balcanilor si Asia Centrala.

Din cele 14.000 de CV-uri, compania a selectat pentru moment 150 de persoane, urmand ca pana la finalul acestui an fabrica P&G din Urlati sa aiba o echipa de 300-350 de angajati. La data respectiva valoarea investitiilor in unitatea de productie se va ridica la 100 mil. dolari.

Procter&Gamble a afisat anul trecut in Romania afaceri de 596,5 milioane euro, in crestere cu 10,9% fata de 2008, cand producatorul afisase un declin de 4,1% al cifrei de afaceri. In schimb, profitul net a coborat cu 33%, pana la 15,7 mil. euro.

Procter&Gamble comercializeaza pe piata romaneasca marci precum Ariel, Tide, Bonux, Ariel Professional, Ace, Lenor, Mr. Proper, Fairy, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Safeguard, Herbal Essences, Wash&Go, Blend-a-med, Camay, Always, Alldays, Discreet, Naturella, Pampers, Olay, Gillette, Braun, Duracell, Oral-B.

Compania mai detine o unitate de productie in Romania – fabrica de detergenti de la Timisoara, achizitionata in anul 1995.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri