Heineken Romania a raportat o crestere de 7% a cifrei de afaceri pentru prima jumatate a anului 2010, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2009, ajungand la 451 milioane RON (net), conform unui comunicat remis de companie.

Cresterea vine in ciuda trendului descendent inregistrat de piata berii din Romania, in prima jumatate a anului 2010.

Conform Asociatiei Berarii Romaniei, in primele 6 luni ale anului 2010, piata berii din Romania a scazut cu aproximativ 11%, comparativ cu perioada similara a anului trecut, fiind afectata de scaderea puterii de cumparare a romanilor.

“Aceasta performanta este cu atat mai valoroasa in contextul unui an dificil din punct de vedere financiar si demonstreaza ca strategia noastra – focus pe valoare – da rezultate. In primul semestru al anului 2010, am continuat sa investim in marcile noastre si ne-am concentrat pe activele de baza ale companiei. In plus, ne-am imbunatatit abilitatea de a genera lichiditati printr-o revizuire atenta a investitiilor, prin programele de management al costurilor si prin managementul capitalului de lucru”, a declarat Jan Derck van Karnebeek (foto), General Manager Heineken Romania.

Recesiunea economica a afectat si piata berii din Romania, determinand unele schimbari in comportamentul de consum al romanilor, unii dintre acestia alegand sa consume bere acasa, in detrimentul consumului in oras.

“Tinand cont de situatia economica actuala inregistrata atat la nivel international, cat si la nivel national, este dificil de prevazut cum va evolua industria berii in a doua jumatate a anului 2010. Evolutia pietei de bere depinde de mai multi factori, precum: puterea de cumparare a romanilor, comportamentul de consum al acestora si evolutia economiei nationale. Cu toate acestea, noi gandim si actionam pe termen lung: suntem in industria berii de peste 145 de ani. Suntem in Romania pentru a ramane, pentru a investi in continuare in companie si in marcile noastre. Obiectivul nostru pentru 2010 ramane acleasi: sa construim marci de valoare si sa le oferim o bere de calitate excelenta consumatorilor nostri”, declara Jan Derck van Karnebeek.

Heineken Romania a raportat pentru anul trecut o crestere de 9% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul 2008, ajungand la 896 mil. lei net (211 mil. euro).

Portofoliul de marci Heineken Romania acopera toate segmentele pietei: Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita si Hategana. Heineken Romania are fabrici in Miercurea Ciuc, Targu Mures, Craiova si Constanta si 1.100 angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri