Lufthansa va creste, din 27 martie 2011, frecventa de zbor pe ruta Cluj-Napoca - Munchen, la doua curse zilnice, a anuntat, marti, compania aeriana.
Zborul va fi operat de catre Lufthansa City Line, cu un avion CRJ-700, prevazut cu locuri la clasele business si economic, informeaza Mediafax.

"Ne bucuram sa oferim un al doilea serviciu din regiunea de nord-vest a Romaniei spre Munchen. Cluj-Napoca reprezinta o poveste de succes pentru Lufthansa Romania, ceea ce subliniaza investitia activa si importanta strategica acordata acestei regiuni de catre compania noastra", a declarat intr-un comunicat Stefan Versemann, directorul general de vanzari pentru Lufthansa Romania si Moldova.

El a adaugat ca noua cursa va aduce o capacitate suplimentara de 1.000 de locuri pe saptamana.

Din Cluj-Napoca, aeronava va decola la ora 06:10 si va ajunge in Munchen la ora 06:50. Prin lansarea acestei curse, compania va opera peste 2.400 de rute saptamanale din Munchen catre 115 destinatii si va oferi posibilitati de conexiune catre destinatii nord-americane ca New York, Washington, Miami sau Chicago.

Zborul de retur va pleca din Munchen la ora 21:15 si va ateriza in Cluj-Napoca la ora 23:50.

Din vara anului viitor, Lufthansa va asigura conexiuni din Romania catre destinatii externe prin 104 zboruri saptamanale din Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca si Sibiu. Din Frankfurt si Munchen pasagerii pot alege zboruri de legatura catre peste 200 de destinatii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri