Retailerul german Metro Cash & Carry, cel mai mare jucator din comertul romanesc, isi va continua anul viitor planurile de expansiune a retelei, atat pentru formatele mari de magazine, cat si pentru cele reduse.
"Ne dorim inca un magazin Metro Punct in acest an, dar nu putem spune daca si cand va fi deschis. Anul viitor, ne vom continua extindea pe piata locala pentru ca aceasta are potential. Pentru Metro, Romania a reprezentat mereu o oportunitate", a declarat Claude Sarrailh, director de management al clientilor in cadrul Metro Cash & Carry Romania.

Compania de retail detine, in Romania, o retea de 25 de magazine cash & carry (vanzare en-gros), cu suprafete medii de 8.000 de metri patrati, precum si doua magazine Metro Punct, care au pana in 2.000 de metri patrati si listeaza circa 3.000 de articole.

Primul magazin Metro Punct a fost deschis in aprilie anul acesta, la Satu Mare, o a doua unitate de acest gen fiind deschisa la sfarsitul lui iulie la Piatra Neamt, in urma unei investitii de un milion de euro.

Germanii au mai investit 15-20 de milioane de euro pentru deschiderea, anul acesta, a unui magazin cu format mare, in zona Policolor din Capitala. Magazinul, care are o suprafata de 8.300 de metri patrati, ofera 19.000 de produse.

Metro Cash & Carry este primul retailer international care a intrat pe piata romaneasca, in 1996. Magazinele se adreseaza in special clientilor revanzatori, persoane juridice, vanzarea facandu-se en gros, pe baza de legitimatie. In prezent, retailerul, care a rulat anul trecut afaceri de 1,2 miliarde de euro, opereaza pe piata locala 25 de magazine cash & carry (cumparare en-gros) si alte doua magazine Metro Punct.

Citeste si:

Oficial Metro Romania: Magazinele mici vor disparea daca nu le ajutam sa se remodeleze

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri