26 Octombrie 2010

50% din vanzarile de gresie si faianta ala Lasselsberger Romania sunt in Muntenia si Moldova



Regiunile Muntenia si Moldova genereaza 50% din vanzarile producatorului de placi ceramice (gresie si faianta) Lasselsberger Romania, care detine brandul Cesarom.

„In ultimii doi ani vanzarile Cesarom in regiunea Moldova s-au majorat cu aproximativ 5%, ajungand in acest moment la 21% din totalul afacerilor companiei. In ceea ce priveste Muntenia, cresterea din 2008 pana in prezent a fost de 3%, ponderea fiind de 29% in acest an”, spune Eduard Macarescu, directorul comercial al Lasselsberger Romania, subsiadara locala a grupului austriac Lassselsberger.

Managerul companiei apreciaza ca vanzarile ca vanzarile din Moldova vor creste cu 3% in urmatorii trei ani, in timp ce in Muntenia majorarea va fi de 2%.

In acest moment, Ardealul genereaza 27% din vanzarile producatorului de gresie si faianta, in timp ce Oltenia, Banatul si Dobrogea au impreuna o pondere de 23%.

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 15,4 de milioane de euro in primele sase luni ale anului.

Anul trecut, Lasselsberger Romania a realizat o cifra de afaceri de 35 mil. euro, in scadere cu 15,2% fata de 2008, pe fondul declinului pietei constructiilor.

Pentru 2010, producatorul de placi ceramice si-a bugetat o crestere cu 10% a businessului, pana la 38,5 mil. euro.



Citeste si