20% din placile de gresie si faianta de pe rafturile magazinelor din Romania prezinta defecte de aspect ale suprafetei, fiind necesara inlocuirea lor dupa un timp mult mai scurt decat in mod normal, apreciaza reprezentantii Laselsberger Romania, cel mai mare producator de placi ceramice de pe piata locala.

„In ultimii doi ani s-a accentuat tendinta romanilor de a cumpara placi ceramice cat mai ieftine, ceea ce a determinat o crestere semnificativa a importurilor de produse extrem de proaste calitativ”, a declarat Eduard Macarescu, Directorul Comercial al Cesarom.

Potrivit oficialului companiei, placile au abateri dimensionale si creeaza dificultati majore in momentul placarii. De cele mai multe ori, placile nu sunt rectangulare sau plane si atunci cand se monteaza se pot sparge cu usurinta.

Alte placi prezinta defecte de suprafata (ciobituri, cratere etc.) care pot avea efect in timp.

Unele defecte mai mici au doar impact de ordin estetic. Pe suprafata unor produse, se pot observa de multe ori puncte negre, pete sau nuante diferite care pot crea ambiente neplacute.

„De preferat ar fi sa se evite placile ceramice care nu au specificate pe ambalaje desinatia exacta: pentru perete sau podea, exterior sau interior sau pentru spatii cu trafic mediu sau intens”, a adaugat oficialul Cesarom.

Macarescu a mai spus ca pretul nu ar trebui sa fie unicul criteriu de selectie al gresiei si faiantei, factorii estetici si tehnici avand, de asemenea, un impact ridicat in ceea ce priveste calitatea placilor ceramice.

Anul trecut, Lasselsberger Romania a realizat o cifra de afaceri de 35 mil. euro, in scadere cu 15,2% fata de 2008, pe fondul declinului pietei constructiilor.

Pentru 2010, producatorul de placi ceramice si-a bugetat o crestere cu 10% a businessului, pana la 38,5 mil. euro.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri