Cel mai mare producator roman de cosmetice si-a majorat afacerile cu 9% la 9 luni

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a inregistrat in primele noua luni o cifra de afaceri de 72 milioane lei, in crestere cu 9% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Conform datelor companiei de cercetari de piata Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-august 2010, Farmec este lider de piata in segmentul de ingrijire faciala, cu o cota cantitativa de 25,78%. Brandul Gerovital a inregistrat, cumulat, o cota cantitativa de 15,73% in segmentul produselor de ingrijire a fetei, mentinandu-se lider de piata, si o cota valorica de 13,10%, in timp ce Laptele Doina este in continuare lider pe segmentul demachiantelor, cu o cota cantitativa de 17,33%.

“Ne-am consolidat pozitia pe diferite segmente, in ciuda faptului ca efectele crizei asupra pietei cosmetice si comportamentului de consum au fost mai vizibile anul acesta”, declara Mircea Turdean (foto), director general Farmec Cluj-Napoca. Planul de atac al noului director general al Farmec Cluj Napoca

In prezent, compania deruleaza o noua campanie integrata pentru gama de ingrijire a parului Gerovital Plant Tratament. Gama Gerovital Plant Tratament are o cota de piata de 16%.

In segmentul cremelor de maini, brandul Farmec ocupa, de asemenea, prima pozitie, cu o cota de piata cantitativa de 26%. Farmec este lider de piata, in volum si valoare, si pe segmentul produselor de curatare pentru bucatarie, cu produsele Triumf si pe segmentul detartrantilor, cu brandul Nufar.

Din portofoliul Farmec SA Cluj-Napoca fac parte marci precum Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.

Produsele Farmec sunt exportate in tari precum Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA si Canada.

Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale asupra marcii Gerovital, in urma achizitionarii lor de la compania Gerovital Cosmetics.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri