Noile magazine "pe roti", care au inceput deja sa apara in zone din Capitala, precum Politehnica, Academia Militara sau Drumul Taberei, vor fi facute cunoscute publicului larg printr-un spectacol ce va avea loc in piata de langa Ateneul Roman, in Piata Revolutiei.

Intr-o invitatie transmisa presei, se precizeaza ca evenimentul va fi animent de jocuri de lumini, jongleri, magicieni, orchestre, imblanzitori ai focului si dansuri de tango. Spectacolul va avea loc intre 16 si 18, vineri, 12 noiembrie.

[Vezi aici cum arata o rulota Mic.ro].

Mic.ro este reteaua de magazine de proximitate dezvoltata, incepand din aceasta primavara de Dinu Patriciu, fondatorul Rompetrol. De la infiintarea din aprilie si pana acum, reteaua a ajuns sa numere 113 unitati in Bucuresti si imprejurimi, iar planurile pentru urmatorul an vizeza o crestere exploziva: 3.000 de unitati in total – 1.000 fixe si 2.000 mobile (rulote).

Cu o suprafata de vanzare medie de 70 de metri patrati, magazinele Mic.Ro sunt pozitionate drept “bacanii”, cu produse alimentare si de stricta necesitate, care sa deserveasa 300-400 de familii si care sa se regaseasca “din 800 din 800 de metri" in orase, dar si in mediul rural.

Alaturi de Mic.ro, Dan Ionescu - seful Mercadia Holland BV si mana dreapta a lui Patriciu - se va ocupa si de dezvoltarea retelei de discountere MiniMax, cumparata in luna august de la un grup de investitori austrieci.

Potrivit unor informatii aparute recent in presa, MiniMax va fi rebranduit sub numele Mac.Ro. In prezent, exista 32 de magazine MiniMax, oficialii Mercadia vizand deschiderea de 150 de unitati pana la finele lui 2011.

Citeste si:

Afacerea lui Patriciu din retailul alimentar in cifre:

• primul magazin Mic.Ro a fost deschis in aprilie 2010
• 113 magazine de cartier Mic.Ro fixe in Bucuresti si in Ilfov pana la 5 octombrie 2010
• 30 de magazine mobile operationale pana la sfarsitul lunii octombrie 2010
• target de 3.000 de unitati Mic.Ro pana la finele lui 2011

• august 2010: preluarea integrala a lantului MiniMax Discount, retea care numara la vremea respectiva 31 de unitati
• 36 de magazine de discount MiniMax Discount
• target de 150 de unitati MiniMax Discount pana la finele lui 2011

• pozitionarea Mic.Ro drept “magazin de proximitate”, bacanie moderna
• magazinele sunt deschise in fiecare zi, de la 7 dimineata la 11 seara
• fiecare magazin Mic.Ro listeaza 1.500 de articole
• fiecare magazin MiniMax listeaza 2.000 de articole
• target de vanzari pentru Mic.Ro: 1,5 miliarde de euro

Afla aici ce planuri are Dinu Patriciu: atac la granzii din retail.