Praktiker a investit 2,2 mil. euro in extinderea magazinului din Ploiesti

Praktiker Romania, cel mai mare jucator jucator din bricolajul romanesc cu afaceri anuale de 257,6 mil. euro, a investit 2,2 mil. euro in extinderea magazinului din Ploiesti.

„Extinderea de la Ploiesti este al treilea proiect de dezvoltare a retelei noastre pe care l-am finalizat de la inceputul anului, dupa largirea unitatii de la Deva si deschiderea magazinului de la Botosani. Suprafata pe care o avem in plus ne permite sa folosim cateva concepte noi, moderne, pe care le-am gandit pentru expunerea solutiilor de amenajare. Faptul ca magazinul dispune de un spatiu mai generos ofera totodata un avantaj pentru cresterea diversitatii ofertei noastre de produse”, spune Monica Hodor, director general interimar la Praktiker Romania.

Magazinul din Ploiesti a devenit operational in 2003, la scurt timp dupa intrarea grupului german Praktiker pe piata autohtona. Spatiul suplimentar al unitatii este distribuit pe raioanele lemn, constructii, sanitare, electrice si gradina, acesta permitand expunerea mai multor solutii de amenajare si adaugarea unor forme noi de prezentare a produselor din oferta.

In cei opt ani de prezenta romaneasca, retailerul a extins pana acum suprafata de vanzare pentru sapte magazine din reteaua existenta: cele trei unitati din Bucuresti, magazinele din Craiova, Cluj-Napoca, Timisoara si Deva.

Reteaua Praktiker are in prezent 27 de unitati si acopera cea mai mare parte a oraselor din tara cu peste 100.000 de locuitori. Suprafata de vanzare totala pe care compania o detine este de peste 180.000 mp, valoarea investitiilor realizate in reteaua actuala ridicandu-se la aproximativ 270 de milioane de euro.

Citeste si:
O companie românească de curierat anunță extinderea în Ungaria
Compania românească de...

Vanzarile Praktiker in Romania au scazut in primele noua luni ale anului cu 17,8%, la 153,6 milioane euro, din cauza masurilor de austeritate si cresterii TVA, care au redus puternic veniturile discretionare ale populatiei si, implicit, cererea pentru produse de bricolaj.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri