Andreas Stihl Motounelte, subsidiara locala a grupului german Stihl, care activeaza in productia de motounelte, estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 15 – 17% in 2010, pe fondul avansului portofoliului de produse.

“Rezultatele cu care vom incheia 2010 depind foarte mult de vanzarile pe care le vom avea in noiembrie, o luna foarte importanta in acest business. Daca vom avea o luna buna, vom incheia anul cu un avans de 17% fata de 2009”, spune Ioan Mezei, directorul general al Andreas Stihl Motounelte.

In conditiile in care avansul va fi de 17%, afacerile companiei vor ajunge la 83,5 milioane de lei in 2010 (19,5 mil. euro). Valoarea estimata pentru 2010 va fi insa cu aproape 12% mai mica decat maximul pe care l-au atins germanii pe piata locala, respectiv 94,6 milioane de lei (25,7 mil. euro), in 2008.

Cele mai vandute produse ale companiei, cu peste 50% din cifra de afaceri, au fost in 2010 motoferastraiele, urmate de motocoase – 12%, restul fiind utilaje de curatenie, accesorii si consumabile.

Germanii, care au intrat pe piata locala in 1997, au investit peste 10 mil. euro pana in prezent, cea mai mare parte a sumei fiind directionata catre marketing.

Andreas Stihl Motounelte detine in Ilfov un centru de logistica si vanzari, care a fost inaugurat in 2005 si are circa 2.500 de metri patrati.

Constructia se afla pe un teren cu o suprafata de 15.000 de metri patrati.

Compania are circa 20 de salariati si peste 200 de distribuitori la nivel national.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri