Lidl Romania cauta terenuri si spatii comerciale pentru noi magazine

Retailerul german Lidl, prezent in Romania prin marcile Plus si Kaufland, cauta terenuri cu suprafete cuprinse intre 4.000 si 8.000 de metri patrati, pe care sa le cumpere pentru a construi magazine sub brandul Lidl, luand totodata in calcul si posibilitatea inchirierii unor spatii comerciale.

"Ne vom concentra in continuare eforturile asupra achizitionarii de locatii atractive pentru clientii nostri si care sa corespunda totodata standardelor companiei. Suntem interesati de achizitionarea de terenuri libere sau construite, cu suprafete cuprinse intre 4.000 si 8.000 de metri patrati, cu deschidere si vizibilitate din artere de circulatie bine frecventate si cu posibilitati bune de acces. De asemenea luam in calcul si posibilitatea inchirierii de spatii comerciale cu suprafete de peste 800 metri patrati", au afirmat oficialii Lidl Romania, conform Mediafax.

Reprezentantii retailerului au mentionat ca deocamdata Lidl nu a luat o decizie privind numarul magazinelor din Romania sau data deschiderii primelor unitati sub acest brand.

Pentru extinderea pe piata locala compania este interesata in special de amplasamente in orase cu peste 30.000 de locuitori.

Lidl a cumparat deja mai multe terenuri pentru deschiderea de magazine. Printre acestea se numara doua terenuri in sectorul 5 din Bucuresti, cu o suprafata totala de peste 11.000 de metri patrati, cumparate cu 3,2 milioane de euro de la imbuteliatorul Pepsi.

Potrivit Lidl, prin deschiderea unui magazin se creeaza intre 25 si 50 de locuri de munca. In prezent, compania face recrutari de personal, in special pentru departamentele de vanzari, logistica, HR si financiar.

Lidl a preluat in acest an, de la grupul Tengelmann, retelele de magazine de discount Plus din Romania si Bulgaria, formate din 96 de magazine, respectiv 23.

Lidl, parte a grupului Lidl & Schwartz, opereaza in Romania si reteaua de hipermarketuri de discount Kaufland.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri