Proprietarul Elmiplant, vanzari in primele noua luni de 28 mil. euro in Romania

Veniturile Sarantis Romania, proprietarul producatorului de cosmetice Elmiplant, au crescut cu 2% in primele noua luni, de la 27,4 milioane de euro anul trecut la 27,94 milioane de euro, potrivit Mediafax.

Sarantis a avut cresteri pe sase din cele opt piete pe care opereaza, doar Grecia si Bulgaria inregistrand o evolutie negativa, a anuntat compania.

Ponderea veniturilor Sarantis Romania in totalul la nivel de companie a avansat usor, de la 17,29% anul trecut la 17,32% in acest an. Romania este a treia piata ca importanta pentru Sarantis, dupa Grecia (37,8%) si Polonia (28,29%).

Profitul inainte de dobanzi si taxe (EBIT) a crescut cu 3,7%, de la 1,67 milioane de euro la 1,74 milioane de euro.

Vanzarile la nivel de companie au urcat cu 1,7%, de la 158,5 milioane de euro la 161,3 milioane de euro, in timp ce profitul EBIT a scazut cu 43,8%, de la 16,05 milioane de euro la noua milioane de euro. Profitul net s-a injumatatit, de la 11,6 milioane de euro la 5,6 milioane de euro.

Grupul elen este prezent pe pietele din Grecia, Romania, Polonia, Bulgaria, Serbia, Cehia, Macedonia si Ungaria.

Sarantis activeaza in Romania din anul 1996, prin firma Romsar Cosmetics, care a devenit in 2005 Sarantis Romania. Compania detine un portofoliu de produse ce include cosmetice, parfumuri, produse pentru ingrijirea casei si auto, alimente pentru animalele de companie si suplimente alimentare.

In 2007, Sarantis a preluat, prin intermediul diviziei din Romania, producatorul cosmeticelor Elmiplant, pentru 6,5 milioane de euro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri