Producatorul iesean de medicamente Antibiotice isi va face intrarea, in aprilie anul viitor, pe segmentul medicamentelor oncologice (anticancer), prin lansarea a zece produse, potrivit lui Ioan Nani, directorul general al companiei.
"Antibiotice se pregateste sa intre pe piata de oncologice cu zece produse, in principal tratamente orale, atat pentru fazele incipiente, cat si pentru cele avansate ale bolii", a declarat Ioan Nani.

Directorul general al producatorului iesean a precizat ca motivul intrarii pe piata medicamentelor oncologice este legat de dinamica segmentului, care inregistreaza cele mai mari cresteri din toate clasele terapeutice. Anul acesta, segmentul tratamentelor oncologice, dominat in prezent de producatorul elvetian Roche, a inregistrat anul trecut un avans de 35% fata de 2009.

Ioan Nani nu a precizat investitiile aferente lansarii celor zece noi produse, dar a explicat ca "introducerea unei noi clase terapeutice presupune intoarcerea investitiilor in patru-cinci ani de la punerea pe piata a medicamentelor".

In urmatorii trei-patru ani, compania vizeaza castigarea unei "cote semnificative" pe segmentul medicamentelor anticancer.

Antibiotice Iasi este cel de-al patrulea mare producator intern de medicamente, dupa cota valorica de piata. Compania ieseana, care numara in prezent in jur de 1.350 de angajati, estimeaza ca va finaliza anul cu o cifra de afaceri de 242 de milioane de lei, in crestere cu 9,2% fata de rezultatul din 2009, si cu un profit brut de 20 de milioane de lei. Ministerul Sanatatii detine 53% din titlurile Antibiotice Iasi, compania fiind listata, incepand cu 1997, la Bursa de Valori Bucuresti.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri