In 2005 Contact Line a inregistrat o crestere importanta, atat prin diversificarea tipurilor de servicii si colaborarea cu noi parteneri, cat si prin crearea de noi locuri de munca si deschiderea unui nou sediu operativ la Oradea. Anul 2005 a insemnat pentru Contact Line, parte a Grupului XL World, lansarea pe piata romaneasca a serviciilor de call center, dupa cinci ani de experienta pe piata europeana in special in Marea Britanie, Italia, Spania, Germania.
Pe langa parteneriatele consolidate cu clienti precum: Eurisko Romania NOP World, Allied Telesyn, Santander Consumer etc, anul 2005 a imbogatit portofoliul clientilor Contact Line, atat pe plan national cat si international, clientii nostri apreciind in special profesionalismul si calitatea serviciilor multilingvistice furnizate. Experienta noastra in implementarea de solutii de call center la cheie, a determinat un important grup de companii din Italia sa externalizeze spre firma noastra, gestionarea asistentei clientilor pentru serviciile turistice pe care acesta le ofera la nivel european.

In Romania, Contact Line a lansat in luna octombrie 2005 solutiile de call center pentru piata interna. In mai putin de doua luni, compania a realizat campanii de: teleseling (vanzari prin telefon) pentru o companie furnizoare de servicii Internet, identificare de noi distribuitori pentru produse IT, stabilire de intalniri de afaceri pentru reprezentantii de vanzari si organizare de evenimente speciale.

Mai mult, Contact Line a investit si investeste masiv in extinderea capacitatilor sale operative, ca raspuns la cererea de servicii de call center, in continua crestere. Deschiderea unui nou centru de servicii la Oradea, la sfarsitul anului 2005, confirma indeplinirea acestor obiective. Compania a creat astfel peste 50 noi locuri de munca, oferind tinerilor specialisti in comunicare, limbi straine, retelistica etc. posibilitatea de a se perfectiona la standarde europene si a activa intr-un mediu multinational. In 2005, extinderea capacitatii centrelor operative, a permis cresterea numarului de operatori de la 100 la peste 300. Conform estimarilor actuale, dezvoltarea semnificativa din anul 2005, concretizata in cresterea cu aprox. 300% a numarului de angajati ai grupului, va continua in anul 2006.

In 2006, Contact Line va continua seria evenimentelor destinate companiilor interesate sa evalueze avantajele serviciilor de call center si modalitatile noastre de lucru, evenimente organizate in fiecare luna, in centrele din Iasi, Cluj sau Oradea, precum si in Bucuresti.

Contact Line, una din cele mai moderne companii specializate in activitati de call-center din Romania, cu o experienta de peste 5 ani pe piata internationala, ofera servicii personalizate clientilor din diferite domenii de activitate: financiar-bancar, telecomunicatii, IT, bunuri de consum, resellers etc. In prezent, compania are o prezenta nationala in trei sedii operative: Iasi, Cluj, Oradea. Contact Line ofera servicii profesionale pentru gestionarea si consolidarea relatiilor cu clientii: telemarketing (campanii pentru atragerea, fidelizarea si reactivarea clientilor), cercetari de piata, sondaje electorale, stabilirea intalnirilor de afaceri, gestionarea numerelor verzi, infoline pentru produse si servicii, asistenta tehnica de specialitate, asistenta pre/post vanzare, back office, solutii de call center la cheie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri