Retailerul francez Carrefour, prezent pe plan locala printr-o retea de 23 de hipermarketuri si 30 de supermarketuri, anunta inaugurarea unui nou magazin, de 550 metri patrati, la Cluj-Napoca.
Noul supermarket, cel de-al doilea pe care Carrefour il opereaza in Cluj-Napoca, este deschis catre public incepand cu acest sfarsit de saptamana. Localizat pe Calea Dorobanti, in zona Pietei Marasti, magazinul ofera o gama de circa 5.800 de produse, iar 1.000 sunt articole sub marca proprie.

Magazinul este deservit de o echipa de 55 de angajati si are cinci case de marcat.

Celalalt supermarket Carrefour Market din Cluj-Napoca este situat in cartierul Manastur si a fost deschis in luna septembrie a anului acesta.

Prin deschiderea noului supermarket, retailerul ajunge sa opereze in prezent o retea de 31 de supermarketuri la nivel national.

Retailerul francez a anuntat recent planurile de expansiune pentru finalul de an, dar si pentru 2011. Carrefour va mai deschide pana la sfarsitul anului inca un supermarket, in Bucuresti, in zona Berceni (21 decembrie). Astfel, retailerul va ajunge sa opereze, la final de an, o retea de 32 de supermarketuri si 23 de hipermarketuri in toata tara.

Anul viitor, retailerul va inaugura un hipermarket la Botosani, in cadrul centrului comercial Botosani Shopping Center, precum si in Bucuresti, in parcul comercial Colosseum.

Cititi aici mai multe detalii despre planurile de expansiune ale Carrefour in Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri