In prezent, oficialii companiei incearca sa identifice un partener care sa devina Master Francizor pentru Romania, calitate in care va initia si dezvolta o retea nationala de magazine. Candidatul pentru achizitionarea Master Francizei va avea in vedere o investitie initiala de minimum 130.000 de euro, din care 70.000 de euro reprezinta taxa de intrare in retea, ce ii va da dreptul sa creeze, sa administreze si sa dezvolte o retea de sub-francizati, preluand rolul francizorului spaniol in ceea ce priveste aprovizionarea, trainingul si asistenta viitorilor parteneri.
Fiecare deschidere de magazin presupune atat o investitie in amenajarea unitatii (arhitectural, iluminat, mobilier, decoratiuni etc.), de aproximativ 35.000 de euro, pentru un spatiu recomandat de 80-100 mp, cat si o scrisoare de garantie bancara pentru stocul initial de marfa, in valoare de 25.000 euro. Francizorul spaniol nu colecteaza redevente, insa impune francizatilor alocarea a 5% din cifra de afaceri lunara pentru bugetul de publicitate nationala, respectiv locala.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: