Operatorul german de hipermarketuri cu politica de discount ajunge la 60 de magazine detinute pe piata locala prin inaugurarea, la inceputul lunii acesteia, a unei noi unitati in Gheorgheni, judetul Harghita.
Magazinul are o suprafata de 2.500 de metri patrati. In cadrul lui lucreaza peste 100 de angajati, potrivit datelor transmise de reprezentantii companiei.

Prin magazinul deschis la Gheorgheni, cel de-al doilea din anul acesta, dupa inaugurarea din comuna Dumbravita (judetul Timis), retailerul ajunge la un numar total de 60 de magazine din Romania.

In total, Kaufland a creat de la intrarea pe piata romaneasca 7.600 de locuri de munca, atat in Bucuresti, cat si in restul tarii.

Sortimentul magazinelor contine pana la 15.000 de articole diverse, alimentare si nealimentare, printre care si marci proprii. Principalii competitori ai Kaufland pe piata interna sunt hipermarketurile Carrefour, Real Hypermarket si Cora.

In ceea ce priveste expansiunea Kaufland pe viitor, reprezentantii companiei nu au oferit informatii suplimentare. “Informatiile referitoare la urmatoarele deschideri vizeaza strategia noastra de dezvoltare pe care nu dorim sa o facem publica”.

Grupul Kaufland este unul dintre cele mai mari din Europa, cu peste 950 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Bulgaria si Romania. Kaufland face parte din grupul german Schwarz, care opereaza pe plan local prin Lidl lantul de discountere Plus Discount.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri