Producatorul austriac de bijuterii Swarovski intentioneaza sa isi extinda operatiunile in zona Europei de Est, Romania aflandu-se printre optiunile grupului in vederea deschiderii unei fabrici, au declarat pentru wall-street.ro reprezentantii companiei.
“Este adevarat ca Swarovski a vizitat Romania, alaturi de alte tari din zona Europei de Est, ca parte a planurilor noastre de extindere a operatiunilor. Deocamdata nu a fost aleasa locatia, insa ne asteptam ca o decizie in acest sens sa fie luata la finalul lunii aprilie”, au declarat reprezentantii Swarovski.

Acestia nu a oferit detalii suplimentare privind interesul companiei pentru o anumita zona a Romaniei in vederea deschiderii unei unitati de productie.

Potrivit ultimelor date financiare, grupul Swarovski a raportat in 2009 afaceri de 2,25 mld. euro. Compania are peste 24.000 de angajati si circa 1.000 de magazine.

Swarovski detine unitati de productie in 18 tari printre care Argentina, Austria, Brazilia, China, Cehia, Germania, Italia, Turcia, Franta.

In 2009 nivelul investitiilor realizate pe plan local de catre companiile austriece s-a ridicat la 500 mil. euro, valoare estimata si pentru 2010, potrivit lui Rudolf Lukavsky, consilier comercial al Ambasadei Austriei in Romania.

Pana in prezent valoarea investitiilor companiilor austriece pe plan local s-a ridicat la 10 mld. euro, Austria fiind cel mai important investitor, cu 20% din volumul total al investitiilor in Romania.

In prezent, in Romania exista peste 5.800 de companii cu capital austriac, ce angajeaza 100.000 persoane, si peste 1.000 de investitori austrieci activi.

Printre principalii investitori austrieci se numara OMV, Erste Bank Group, Raiffeisen, Vienna Insurance Group, Lasselberger/Sanex, Kronospan, Egger.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri