Numarul clientilor din lantul de cafenele Gloria Jean's a scazut anul trecut cu 5% fata de 2009, la circa 44.000 de persoane pe luna, iar pentru acest an estimarile sunt pesimiste, a declarat Radu Marinescu, directorul general al firmei care detine franciza Gloria Jean's.
"Si anul trecut, si in 2009, s-a simtit scaderea puterii de cumparare a populatiei. Anul trecut au fost cu 5% mai putini clienti comparativ cu 2009 cind, de asemenea, numarul celor care au intrat in cafenelele noastre s-a redus cu 10-35%, in functie de locatie", a spus Radu Marinescu, directorul general al Gourmet Products Servicii, potrivit Mediafax.

El a adaugat ca anul trecut numarul clientilor a coborat la 44.000 pe luna.

In Romania exista opt cafenele sub brandul Gloria Jean's, dintre care 6 in Bucuresti si doua la Pitesti si Braila.

"In luna ianuarie a fost ceva mai bine decat in perioada similara a anului trecut, cu o usoara crestere de 3%. In februarie, in schimb, se inregistreaza scadere. Pe intregul an 2011 nu vad o crestere a vanzarilor, ba chiar sunt putin pesimist", a spus Marinescu.

Cele opt cafenele ale lantului au insumat anul trecut vanzari de circa 1,5 milioane de euro, in scadere cu 5% comparativ cu 2009.

Marinescu a afirmat ca lantul pe care il conduce si-a popus extinderea cu inca cinci unitati in urmatorii doi ani, urmand ca in patru ani numarul cafenelelor sa ajunga la 20.

Investitiile in amenajarea unei cafenele Gloria Jean's, care are o suprafata medie intre 80 si 150 de metri patrati, sunt de 100-150.000 de euro.

Firma Gourmet Products Servicii este detinuta de grupul turc Ener Holding, care mai are in Romania si hotelul Ramada-Majestic din Bucuresti.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri