Guvernul va analiza impreuna cu Consiliul Concurentei propunerea patronatelor ca o suprafata de 20-30% din spatiul total al unui supermarket sa fie rezervata pentru comercializarea produselor autohtone, masura urmand sa fie discutata si prin prisma legislatiei europene, a afirmat premierul Emil Boc, conform Mediafax.
Premierul a precizat ca este necesar ca pe aceasta tema sa fie analizata si legislatia europeana in domeniu.

Seful Guvernului a aratat ca a mai discutat cu patronatele despre reducerea treptata a contributiilor sociale pentru angajator si imbunatatirea sistemului de rambursare a cheltuielilor efective cu proiectele europene.

"Organizatiile neguvernamentale trebuie sa inteleaga ca, daca nu implementeaza proiectele si nu exista o rambursare efectiva a cheltuielilor, nu vom avea bani pentru a asigura prefinantarile", a spus Boc.

Premierul Emil Boc i-ar fi recomandat ministrului Agriculturii, Valeriu Tabara, sa initieze, cu Consiliul Concurentei, o actiune de control in marile magazine, dupa ce ministrul a reclamat ca supermarketurile practica preturi prea mari la raft, care "omoara" micii producatori, in special la produsele din lapte si carne, si le impiedica accesul in astfel de magazine.

Deputatii Horea Uioreanu (PNL) si Mircia Giurgiu (PDL) au depus in Parlament un proiect de lege prin care supermarket-urile sa fie obligate sa ofere spatii de expunere pentru produsele alimentare si nealimentare traditionale romanesti, masura avand ca scop sustinerea economiei autohtone, aratand ca "blocajul" la care recurg marile magazine in ceea ce priveste produsele expuse afecteaza producatorii romani.

Deputatul PNL a mentionat ca a discutat pe aceasta tema cu ministrul Agriculturii, care si-a manifestat sustinerea fata de proiect.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri