Imprimeria Nationala a introdus in productie, in luna ianuarie, un nou model de marcaje pentru bauturi alcoolice si produse din tutun, potrivit unui comunicat al companiei.

Directorul general al Imprimeriei, Dan Docan a spus ca pana in luna aprilie institutia pe care o conduce va aduce imbunatatiri sistemului de securizare a produselor supuse accizarii. "Exista mai multe etape: prima a fost cea a schimbarii codului de bare, pe noul format al timbrelor, la productia din tabac. Etapa urmatoare consta in schimbarea foliei holografice care exista pe timbru, se schimba formatul, grafica desenului de securitate si culoarea. A treia etapa consta in schimbarea hartiei, astfel incat sa faciliteze identificarea produselor contrafacute", a afirmat Docan. El a precizat ca anual se produc 1,9 miliarde de timbre pentru tutun si 275 de milioane de banderole pentru alcool.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri F