De ce nu pot lua produse gratis clientii care nu primesc bon fiscal

Normativul prin care clientii ar fi indreptatiti sa plece cu bunul sau serviciul achizitionat fara sa-l plateasca, daca vanzatorii nu le elibereaza bon fiscal, nu va putea fi aplicat pentru ca, in practica, banii sunt deja dati in momentul inregistrarii tranzactiei in casa de marcat, sustin specialistii. In plus, prevederea ar putea declansa conflicte.

Odata cu ordonanta de reglementare a Loteriei Bonurilor Fiscale, Guvernul a introdus si o prevedere potrivit careia cumparatorii vor putea pleca fara sa plateasca daca vanzatorii nu le dau bon fiscal. Specialistii contactati de „Adevarul“ spun ca aceasta prevedere va fi imposibil de pus in practica.

In Ordonanta pentru organizarea Loteriei Bonurilor Fiscale, publicata in Monitorul Oficial de vineri, 30 ianuarie, articolul 10 modifica si completeaza actul normativ privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale. Astfel, se introduce un nou alineat care prevede ca, in cazul in care operatorii economici refuza emiterea si inmanarea bonului fiscal (cu anumite exceptii), clientul are dreptul de a beneficia de bunul achizitionat sau de serviciul prestat fara plata contravalorii acestuia. Aceasta prevedere intra in vigoare incepand cu 1 martie 2015.

Citeste articolul integral pe Adevarul.

Citeste si:
CORONAVIRUS | 5 reguli pentru a te feri de contrabandă sau produse...
CORONAVIRUS | 5 reguli pentru...
Sursa foto: Clienta care plateste cu cardul/Shutterstock.com
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Economie »



Setari Cookie-uri