Mestesugarii si artizanii ar trebui sa participe la trainingurile gratuite organizate de importanti specialisti in finantare, comunicare si vanzari online, astfel incat pana in 2020 profitul lor sa creasca cu 10% in valoare bruta, considera Claudiu Vrinceanu, secretar de stat in Ministerul Economiei.

Ministerul Economiei vrea sa creeze o legatura intre arta artizanala si zona de business prin intermediul Targului MestesugarFEST- Romania Creativa.

In urmatorii ani mestesugarii vor avea mai mult de jumatate din vanzarile lor datorita comertului electronic, ar trebui sa gandim programe pentru ei in sensul acesta - Claudiu Vrinceanu

"Mestesugarii ar trebui sa fie si mai prezenti la targurile internationale, la targurile de turism si cred ca in urmatorii ani o parte din acest program ar trebui mutat in online. Estimez ca in urmatorii ani mestesugarii vor avea mai mult de jumatate din vanzarile lor datorita comertului electronic, ar trebui sa gandim programe pentru ei in sensul acesta, sa cream un marketplace pentru mestesugarii romani", a afirmat Claudiu Vrinceanu.

Participarea la MestesugarFEST este gratuita, iar Ministerul Economiei va suporta cheltuielile de transport si cazare ale acestora. Transportul este asigurat inclusiv pentru produse. Beneficiarii programului isi pot prezenta si vinde produsele si, totodata, au ocazia sa organizeze ateliere de lucru pentru vizitatorii interesati.

Citeste si:
Ministrul Economiei trimite controale la beneficiarii Start-up Nation
Ministrul Economiei va...

"Am creat un << pachet de consultanta>> cu unii dintre cei mai buni specialisti in domenii care credem ca sunt esentiale pentru dezvoltarea unei afaceri. O mare parte dintre mestesugarii si artizanii romani sunt persoane care nu folosesc foarte mult tehnologia, dar isi doresc ca produsele lor sa fie mai vizibile si, adesea, apeleaza la rude sau cunostinte care sa-i ajute sa faca acest lucru. Crearea unei pagini atractive de Facebook, lansarea unui serviciu sau un magazin de comenzi online, aparitiile in presa pot aduce o crestere importanta unui business de mici dimensiuni", a mentionat Claudiu Vrinceanu.

Pentru cei interesati sa participe la acest targ, biletele costa 2,5 lei pentru elevi si studenti, 5 lei pentru pensionari si posesori ai cardului Euro 26 si 10 lei pentru adulti. Proiectul se desfasoara in perioada 28-30 octombrie 2016, la Muzeul National al Satului “Dimitrie Gusti”, din Bucuresti.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Economie »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Programul magazinelor Profi de sarbatori