Se spune ca online-ul este Mecca antreprenorilor – poti construi intr-un timp record un business, il poti promova si castiga de pe urma lui miliarde, in mai putin de 12 luni. Se intampla.

Una dintre deciziile cheie pe care trebuie insa sa le ia un antreprenor este pe ce canale de advertising este cel mai bine sa investesti. “As merge, in mod clar, pe Facebook, Google si display. Sa spunem ca nu as merge pe televiziune. Rata de penetrare a Internetului in Romania este inca redusa, asa ca nu merita sa investesti foarte mult in reclame TV, ca o pondere foarte mare dintre romani sa nu intre sa cumpere. Investind in Internet, te asiguri ca toti acei oameni atinsi au si posibilitatea de a comanda de la tine”, spune Sebastian.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont