Adrem isi va creste in acest an cu peste 20% afacerile din energie, comparabil cu performanta de anul trecut, a declarat pentru wall-street.ro Corneliu Bodea (foto), CEO al companiei. El a detaliat intr-o discutie si cum arata strategia de crestere pentru urmatorii ani si ce firme ar putea intra in vizorul Adrem pentru o eventuala achizitie.

Desi Adrem nu ia calcul achizitii in viitorul apropiat, managerul companiei se declara deschis la oportunitatile care apar in piata. Compania investeste in prezent in centrala de cogenerare pe biomasa pe care o are la Suceava, pe care vrea sa o aduca in parametri de eficienta, pentru ca apoi sa discute cu eventuali investitori interesati.

"Dupa ce aducem centrala la un nivel de eficienta optim, suntem deschisi sa mai gasim parteneri pentru dezvoltarea si sustinerea business-ului, dar astazi Adrem nu are in plan achizitii", atrage atentia Bodea.

Anul acesta vom fi pe crestere in afacerile din energie sub brandul Adrem. Vom creste semnificativ, cu peste 20%, comparabil cu anul trecut

Corneliu Bodea, CEO Adrem

Citeste si:
Predictii 2019: cum va evolua piata imobiliara din Romania
Colliers: Cele mai importante...

In acelasi timp, compania se concentreaza pe dezvoltarea unor produse noi, destinate mai ales consumatorilor casnici, iar fondurile se indreapta spre cercetare si dezvoltare.

"Suntem deschisi insa la a utiliza oportunitati din piata [...] In principal cautam firme cu capacitate de executie pe zona de lucrari electrice. Este o tinta interesanta pentru noi, dar deocamdata am ales sa crestem organic si prin parteneriate cu subcontractori. Avem un numar important de proiecte in distributia de energie, in statii de transformare, in lucrari de dezvoltare de retele si aici ar putea fi un loc in care ne-am dori sa ne crestem capacitatea proprie printr-o achizitie", afirma Corneliu Bodea.

Managerul precizeaza ca se uita cu atentie si spre start-up-urile din zona de tehnologie, care vizeaza Internet of Things. "Daca astfel de oportunitati apar, nu vom ezita sa mergem catre ele, dar nu avem un plan strategic sa facem achizitii importante intr-un interval scurt de timp", concluzioneaza Bodea.

Citeste si:
Vânzările de produse în România au crescut cu aproape 40%
Nielsen: Vânzările de produse...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Economie »



Citește și
Google permite antreprenorilor să marcheze afacerea ca ”închisă temporar”
Setari Cookie-uri