Retailerul Profi, cu o retea de aproximativ 450 de magazine, continua expansiunea si planuieste sa angajeze 1.000 de oameni pana la finalul acestui an, iar anul viitor vrea sa aduca alti 3.000 de angajati in companie, a declarat Raul Ciungu, director de HR al companiei.

Pe parcursul acestui an, Profi a angajat aproximativ 1.500 de oameni si a depasit 10.000 de angajati. La finalul lui 2015, retailerul avea 9.300 de angajati.

"Anul acesta s-au creat aproximativ 1.500 locuri de munca noi, determinate de expansiunea agresiva si de faptul ca Profi a devenit retailerul cu cea mai mare acoperire nationala. Momentan ne mandrim cu un colectiv de 10.200 colegi si planuim sa finalizam anul cu un total de peste 11.000. Dupa calculele noastre vom mai crea inca 1.000 locuri de munca doar in acest an", a explicat Raul Ciungu.

Principalele pozitii pentru care se cauta angajati sunt cele din magazine, respectiv casieri si lucratori comerciali, insa retailerul va angaja si pe pozitii de management.

Un casier castiga in functie de performante si ajunge destul des la un castig de 1.600 lei lunar

- Raul Ciungu -

Directorul de HR a aratat ca exista diferente intre salariile angajatilor companiei, castigurile fiind diferite in functie de zonele de dezvoltare economica, precum si de performanta, asa cum era firesc.

Planuri mari de angajare si in 2017

Si in 2017 Profi va derula o campanie ampla de angajari, propunandu-si sa recruteze cel putin 3.000 de oameni pe pozitii nou create.

Compania a anuntat recent ca intentioneaza sa acorde o atentie sporita expansiunii din zona rurala (orasele mici si comunele mari) in urmatorii ani, interval in care vizeaza o dublare a retelei de la aproximativ 500 de magazine estimat pentru finele acestui an la un numar de 1.000 de unitati.

Raul Ciungu a aratat ca daca in mediul urban recruteaza in special prin intermediul online-ului, in mediul rural lucrurile se schimba si oamenii sunt gasiti prin anunturi la punctele centrale ale localitatii, prin distribuirea de flyere, dar si prin viu grai.

Functioneaza foarte bine metoda de transmitere verbala deoarece la sat “vorba circula repede”, iar magazinele Profi sunt un punct de atractie central pentru localitate

- Raul Ciungu -

Sute de mii de euro pentru traininguri

La un numar atat de mare de angajati, automat si cifrele pentru trainingurile de dezvoltare ale oamenilor sunt pe masura, iar anul acesta compania a alocat sute de mii de euro pentru cresterea productivitatii.

"Suntem in curs de implementare la toate niveluriledin companie a unui sistem de training inovator, care interactioneaza cu toti colegii din operational si creeaza un parcus de cariera personalizat pentru fiecare dintre ei. Credem ca fiecare coleg trebuie sa aiba un plan de cariera individual si sa cunoasca in fiecare moment unde se afla pe drumul sau spre atingerea unui nivel de dezvoltare superior. (...) Avem o suma de training, teambuiding medie per angajat, alocata anual. Solicitarile de training sunt diferite si determinate de specificul pozitiei. Anul acesta, am investit sute de mii de euro in traininguri pentru imbunatatirea productivitatii colegilor din companie. Contractam traininguri pe partea de mentoring, negocieri, coaching, comunicare, si totul depinde de nevoile de dezvoltare ale colegilor nostri", a aratat directorul de HR al Profi.

Compania Profi Rom Food este controlata de fondul de investitii Enterprise Investors.

In retailerul romanesc, dupa numarul de angajati, intre cele mai mari companii se mai numara Kaufland, Auchan, Carrefour Romania, Mega Image.

Foto: Marius Pirvu, Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri