Am un proiect in acest sens, in 2017 vreau sa il initiez, iar anul urmator sper sa iesim pe piata romaneasca. Este vorba de un brand al companiei care aduce in prim plan ideea de “made in Romania”, a declarat Dorel Simiz, proprietarul Pandora Prod.

Desi in momentul actual managementul Pandora Prod. nu a hotarat exact particularitatile brandului si asteapta definitivarea unor studii de piata si identificarea nisei pe care se vor axa, Dorel Simiz declara ca brandul se va adresa atat segmentului feminin, cat si cel masculin si va fi pozitionat ca un brand premium, cu articole vestimentare casual. De asemenea, antreprenorul roman se uita cu interes la zona de e-commerce si tinteste atat retailul traditional, cat si cel online.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont