Brandul Brewtiful este sustinut financiar de compania din spatele baimarenilor de la Quickmobile, acestia investind pana in prezent circa 350.000 de euro in business. Cele mai costisitoare sectoare sunt espressoarele, fiecare costand peste 10.000 de euro, dar si contractele pentru cafea si training-ul barista.

“Avem exclusiv espressoare LaMarzocco – Ferrari-ul espressoarelor, cele mai bune, dar si cele mai scumpe”, spune, zambind si mangaind, efectiv, espressorul, Viorel Stoiean. “De asemenea, pentru fiecare angajat investim 1.500 de euro. Trebuie trainuiti – un barista nu doar te serveste cu cafea, ci ti-o personalizeaza, se consulta cu tine, stie ce si cum doresti sa servesti cafeaua”, continua el.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont